Veelgestelde vragen

Zit ik ergens aan vast als ik bij jullie een student inhuur?

Nee! Werken met ons betekent flexibel aan de slag.  Je tekent wel online de overeenkomst met de punten die we besproken hebben, maar gaat pas betalen wanneer er gewerkt is. Als de ondersteuning niet meer nodig is, schaal je simpelweg gewoon af.

Wie kan ik bereiken als ik een vraag heb?

Yassin!
Via de mail: info@hulpstudentzakelijk.nl
of via de telefoon: 088 258 0 202 | 06 248 69 327

Krijg ik elke keer dezelfde hulpstudent?

Ja, ons streven is continuïteit voor onze hulpstudenten en klanten. Zowel voor onze klanten als onze hulpstudenten werkt dit het prettigst. Op deze manier kan de hulpstudent goed ingewerkt worden en zichzelf ontwikkelen binnen je bedrijf.

Wat als mijn hulpstudent op vakantie gaat of ziek is?

Wij vragen aan onze hulpstudenten om ons op tijd te laten weten wanneer er een vakantie gepland staat. Als dit gewenst is, zullen wij een vervanger proberen te regelen voor de periode dat de hulpstudent niet beschikbaar is. Hetzelfde geldt in het geval van ziekte.

Moet ik na de start van de hulpstudent nog iets doen?

De enige actie die na het starten van de hulpstudent nog bij jou ligt, is de online goedkeuring van de uren, via de portal, die de hulpstudent bij ons invult. Als werkgever regelen wij de overige verplichte zaken.

Hoeveel gaat het me kosten?

Wij hanteren een minimumtarief van €17,95 per uur ex BTW, maar in de regel valt dit vaak hoger uit. We vragen altijd aan de student wat zij of hij wilt verdienen, vermenigvuldigen dit met 2,15 om tot het tarief te komen.

Als de student bijvoorbeeld €10,- per uur wil, dan is het tarief €21,50 per uur

Staat uw vraag hier niet bij? Stel zelf uw vraag, wij beantwoorden uw vraag binnen 1 werkdag



Ik ga ermee akkoord dat Hulpstudent Zakelijk mijn gegevens mag opslaan en verwerken.

verzenden