How we do things.

Van aanvraag tot oplevering

De interesse is er en je zou graag je aanvraag willen doen. Dit kan via het HSZ formulier.
Een belletje, 088 258 0 202, of een mailtje, info@hulpstudentzakelijk.nl, mag natuurlijk ook.

Dank voor de aanvraag! Nu is het tijd om elkaar beter te leren kennen aan de hand van een gesprek, je wensen duidelijk op papier te zetten, zodat wij de juiste student voor je kunnen vinden.

Na het gesprek zal je een intake document (Inlenersbeloning) ontvangen per mail. Hier kun je de nodige bedrijfsinformatie in kwijt (Cao, arbeidsvoorwaarden, facturatie elementen).

Wanneer het gros helder is, starten wij de zoektocht. Op basis van de gevraagde behoefte, kiezen wij een passende student uit. Wij stellen de student aan je voor met het verwachte tarief.

We stellen per opdracht maximaal 2 studenten voor per keer. 

De nodige hulp is gevonden en we gaan lekker van start. Je krijgt bij ons een Helloflex account waarmee je de nodige documenten, uren en facturen kunt bekijken of digitaal kunt tekenen.

De student zal wekelijks zijn of haar uren indienen. Nadat de uren gekeurd zijn, wordt er een factuur opgemaakt. 

Het project is afgerond, de collega is weer terug of de behoefte is veranderd. Wat de reden ook is, wij danken je voor je samenwerking!